Moyra körömlakkok | Fortyniner, Belle of Georgia, Tropic Snow

Sziasztok!
Tudjátok, hogy nagy Moyra körömlakk rajongó vagyok. Most pedig a tavasz közeledtével 3 csodaszép árnyalatot is hoztam a Peach kollekcióból, pontosabban a
- No. 656 Fortyniner 
- No. 654 Belle of Georgia
- No. 657 Tropic Snow
árnyalatokat.

Kezdjük a sort ezzel a különleges bronzos, rézvörös árnyalattal, a Fortyniner lakkal.

Ez a lakk volt amit egy darabig félre raktam, mondván, hogy nem tetszik, aztán nemrég, ahogy rendeztem a körömlakkjaimat, megpillantottam és magával ragadt. Még aznap fel kellett kennem :)
Tetszik ahogy változik a színe :)  3 rétegben tökéletes.





No. 654 Belle of Georgia
Csodaszép visszafogott árnyalat, amit imádok viselni. A tökéletes színeléréséhez 3 réteg szükséges. Sokszor használom francia manikűrhöz, olyan max. 2 rétegben.




No. 657 Tropic Snow
Az egyik kedvenc tavaszi piros lakkom. Nem teljesen piros, hanem inkább pinkes vagy nem is tudom :D
2 rétegben már szépen mutat.




12 ml-es kiszerelés mind a 3 körömlakk.
Tartósságuk számomra megfelelő kb. 5 napot bírnak ki rajtam. Mindig használok alap- és fedőlakkot is.
Elég gyorsan száradnak.
Szuper körömlakkok.