AVON Skin So Soft csillogó testradír

Sziasztok!
A testápolás során nekem kihagyhatatlan lépés a testradír, főleg tavasz végén, nyár elején, amikor előkerülnek a nyári ruhadarabok és a kifehéredett bőrömre muszáj vagyok önbarnító terméket használni.  Ezúttal az AVON Skin So Soft csillogó testradíról írok. 
A testradír egy műanyag tégelyben található.
Nagyon tetszik a kiszerelése, mert az utolsó cseppig ki tudjuk szedni a tégelyből a terméket.
200 ml-es. 


A testradír csodaszépen csillog, erről raktam fel videót az Instagram oldalamra, ha esetleg nem láttátok, akkor IDE KATTINTVA megnézhetitek ;)


A gyöngyszemecskéket és ásványi anyagokat tartalmazó új AVON Skin So Soft csillogó testradír gyengéden távolítja el az elhalt hámsejteket.
Szinte mindennap használom, frissítően hat a testemre, nagyon szeretem.
Az apró szemcsék nem irritálnak, szereti a bőröm.


Az állaga elég sűrű, de ettől függetlenül szépen el lehet oszlatni a bőrön és könnyű is lemosni.
Ami még nagyon szimpatikus, hogy enyhén habzik is, ahogy finoman átmasszírozzuk vele a bőrünket, így volt olyan nap, amikor csak ezt használtam, a tusfürdőt aznap "elhagytam"  :)

Nem szárít.

Az illata nagyon kellemes, meghatározhatatlan számomra, talán mintha enyhén édeskés lenne.

Nagyon jó termék csak ajánlani tudom ;)
Tökéletesen előkészíti a bőrt, hogy jobban magába tudja szívni a testápoló hatóanyagait. 

Ti szoktatok testradírt használni?