Sigma Extreme Color Payoff Brush Kit - ecsetkészlet

Sziasztok!
Ebben a posztban egy számomra tökéletes szemrevaló ecsetkészletről írok.
Ez az ecsetkészlet pedig nem más, mint a Sigma Extreme Color Payoff Brush Kit:

Nagyon régóta szeretnék egy ilyen szuper ecsetkészletet.
Ez a készlet 6 db szemrevaló ecsetet tartalmaz.
A dobozból kivéve minden egyes ecset szintetikus sörtéit fólia védi.

A készlet tartalma:
- rövid árnyékoló ecset
- ceruza ecset
- füstösítő ecset
- árnyékoló ecset 
- krém ecset
- széles árnyékoló ecset

Közelebbről az ecsetek neve és száma:

Itt pedig az ecsetek formája, mérete látható:

Nagyon megvagyok velük elégedve.
Igazán kényelmes a használatuk, jó érzés őket a kézbe venni és szépen lehet dolgozni velük.
Nem hullajtják a szőrüket, még mosás közben sem.
Megfelelő tömöttséggel és mérettel rendelkeznek.

A poszt további részében egyesével mutatom meg a készlet ecseteit és mivel nem vagyok a legjobb az ecsetek leírásába, így főként azt írom le, hogy én mire szoktam használni őket :) 

Az ecsetek természetesen egyenként is megvásárolhatóak. A linkeket minden ecsetnél feltüntetem :)

Short Shader - E20 | Rövid árnyékoló ecset:
Kicsi, puha sörtéi miatt én ezt az ecsetet főleg az alsó szempilláim tövébe szoktam használni, de előfordul, hogy a felső szempilláim tövébe is ezzel maszatolom el a szemhéjpúderrel rajzolt tusvonalat. Szemhéjpúdert is szoktam vele felvinni, mikor kis részre szeretném intenzíven a színt használni, például a szemhéjam felső, belső részére.

Pencil - E30 | Ceruza ecset:
A legjobb ecset abban az esetben, amikor kis, koncentrált területre szeretnénk felvinni a színt.
Én leginkább az alsó és felső szempilláim tövébe és a szemem belső sarkába szoktam használni.

Firm Blender - E44 | Füstösítő ecset:
Elég sűrű sörtével rendelkező ecset, ami tökéletes füstösítésre.
Én legtöbbet a mélyítővonalba használom és satírozásra. Két szín egybe dolgozására.

Firm Shader - E57 | Árnyékoló ecset:
Ez a rövid, lapos ecset alkalmas por és krém termékekhez.
Puha sörtéi vannak, de tömöttebb, mint a Rövid árnyékoló ecsetnek.
Én csak por állagú szemhéjpúder és pigment felvitelére szoktam használni.
Van amikor az egész szemhéjam részére, de van amikor csak a szemhéjam külső részére viszel fel vele a festéket.

Cream Color - E58 | Krém ecset:
Ideális a szemhéjalapozók és a krémes szemhéjárnyalók felvitelére.
Hosszabb sörtével rendelkezik, amik szintén puhák.
Én szemhéjalapozót és a krémes szemhéjfestékeimet szoktam vele felvinni, de kipróbáltam korrektor felviteléhez is és ahhoz is tökéletes volt :)

Wide Shader - E59 | Széles árnyékoló ecset:
Ez az ecset sokkal nagyobb, mint a az Árnyékoló E57 és a Rövid árnyékoló ecset E20.
Széles, lapos, enyhén lekerített, jól tömött.
Nagyságából adódóan én az egész szemhéjam területére szoktam használni szemhéjpúderekhez felviteléhez.

Végül egy videó, amiben élesben is láthatjátok az ecseteket:


Én is tervezem majd, hogy készítek velük sminkes videót ;)

Én nagyon megszeretettem ezt a készletet, azóta nem is használok szinte mást :)
Van még pár amit kinéztem magamnak :)

Ha megtetszett nektek ez a szuper kis ecsetkészlet, akkor a Sigma oldaláról tudjátok megrendelni.
Sigma Extreme Color Payoff Brush Kit

Nézzétek meg az új 3DHD ecseteket is a képre kattintva:

Ti szeretitek a Sigma ecseteket?
Van Sigma ecsetetek? 
Esetleg ez a készlet meg van Nektek?